Mit 10000 Toman kann man nicht sogar essen gehen, aber mit dem Geld kannst du hier Deutsch lernen. Das ist deine Entscheidung!

آمار سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما کدام یک به یادگیری زبان آلمانی کمک بیشتری می کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 267235

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )


نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache

 

اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره لغاط همراه با تلفظ می باشد. البته این تنها یکی از نکات مثبت دیکشنری آلمانی به آلمانی Langenscheidt می باشد.


 

شما حتما در آینده نه چندان دور نیاز دارید تا از دیکشنری های آلمانی به آلمانی برای پیشرفت خود در بحث آموزش استفاده نمایید. اما هنگام استفاده از چنین دیکشنری هایی باید حتما توجه داشته باشید تا این دیکشنری ها برای خارجی زبان ها تدارک دیده باشند. یا به اصطلاح از دیکشنری DAF که مخفف عبارت (Deutsch als Fremdsprache) می باشد استفاده کنید. در دیکشنری های DAF، سعی شده تا معنی کلمات با وجود اینکه به صورت آلمانی بیان می شود اما تا حد ممکن از کلمات ساده و توضیحات روشن استفاده شود تا یک خارجی زبان بتواند معنی آن کلمه را درک نماید.

 

این دیکشنری در 3 فایل ( یک فایل برنامه و 2 فایل محتویات) جمعا" به حجم 257 مگابایت بارگذاری شده است که طریقه نصب آن به صورت زیر است:

راهنمای نصب و استفاده:

1.محتویات Langenscheidt1 و Langenscheidt2 ( فایل های 138 و 115 مگابایتی ) را از حالت فشرده خارج کنید، یکی کرده و در یک فولدر به نام Langenscheidt قرار دهید. ( به دلیل حجم بالا ، آپلود در دو فایل انجام گرفته است)

2. فولدر ایجاد شده را ( Langenscheidt ) به حافظه داخلی گوشی خود انتقال بدهید.

3. فایل اندروید برنامه به نام Langenscheidt.app.apk ( فایل 2.6 مگابایتی ) را نصب کنید.

4. نرم افزار آماده کار می باشد.

در صورت داشتن هرگونه مشکلی، در قسمت تماس با ما، با درج شماره پیگیری خود، مشکل خود را بیان کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه German.4kia.ir به علاقمندان به زبان آلمانی

( توجه : این دیکشنری در سایت های مشابه دیگر تا مبلغ 40 هزار تومان نیز به فروش می رسد )

 

روش پرداخت: شما می توانید به صورت آنلاین از طریق تمامی کارت های عضو شتاب مبلغ مذکور را از طریق فرم زیر واریز کنید و لینک این محصول را به صورت خودکار از طریق همین صفحه دریافت کنید.

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 81,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

Viel Spaß beim Deutsch Lernen

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما