Mit 10000 Toman kann man nicht sogar essen gehen, aber mit dem Geld kannst du hier Deutsch lernen. Das ist deine Entscheidung!

آمار سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما کدام یک به یادگیری زبان آلمانی کمک بیشتری می کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 267631

مجموعه آموزشی زبان آلمانی برای نوآموزان Deutsch für Anfänger در 45 قسمت


مجموعه آموزشی زبان آلمانی برای نوآموزان Deutsch für Anfänger در 45 قسمت

مجموعه آموزشی زبان آلمانی برای نوآموزان Deutsch für Anfänger در 45 قسمت

 

مجموعه ای که هم اکنون در اختیارتان می گذاریم، مجموعه Deutsch für Anfänger یا زبان آلمانی برای نوآموزان می باشد. در این مجموعه از ابتدایی ترین جملات در زبان آلمانی مانند سلام (Hallo) یا اسم من ... است (Mein Name ist ) تا دیالوگ های روزمره در موقعیت های مختلف آمده شده است.

روش این بسته آموزشی به گونه ای است که در ابتدا یک جمله به زبان انگلیسی نوشته می شود و در پایین آن معادل آلمانی آن جمله با شکل و با تلفظ خیلی واضح گوینده خوانده می شود، بنابراین یک دانش ابتدایی از زبان انگلیسی برای استفاده از این بسته توصیه می شود. ( از آنجا که این بسته برای نوآموزان می باشد، از جملات خیلی پیچیده در آن استفاده نمی شود، بنابراین یک دانش ابتدایی از زبان انگلیسی کفایت می کند)

بر خلاف خیلی از بسته های آموزشی رایج که زبان آلمانی را با یاد دادن گرامر شروع می کنند، این مجموعه از طریق یاد دادن جملات به مخاطب، به اصطلاح از طریق یادگیری زبان مادری، جملات پرکاربرد را به زبان آموزان یاد می دهد و زبان آموزان با تکرار زیاد و به کار رفتن اجزا یک جمله در جمله دیگر به معنی تک تک کلمات و افعال پی می برند.

 

روش استفاده:

نتیجه گیری از این بسته یا هر بسته آموزشی دیگر، قبل از هرچیزی به جدیت خود شخص بستگی دارد، بنابراین توصیه German.4kia برای یادگیری هرچه بهتر زبان آموزان از این بسته، دیدن 5 مجموعه آموزشی در روز به مدت 9 روز می باشد، به صورتی که هر مجموعه ( به طور3.5 دقیقه) را 2 بار به صورت کامل ببینند و به طور هم زمان تلفظ هر جمله را با گوینده تکرار کنند، برای بار سوم، هرجا که نوشته انگلیسی در صفحه ظاهر گشت، ویدیو را نگه دارند و سعی کنند که معادل آلمانی آن را قبل از ظاهرشدن جمله به زبان آلمانی بگویند.

اگر در بار سوم بدون اشکال یا با اندکی اشکال مواجه شدند، می توانند به ویدیو بعدی بروند و همین روند را برای 5 ویدیو تکرار کنند. بعد از اتمام دوره 9 روزه یک بار دیگر ویدیو ها را با همین روش کنند با این تفاوت که هر ویدیو را یک بار ببینند و برای بار دوم علاوه بر تلفظ آن جمله، سعی به نوشتن آن کنند. با این روش شما گام بزرگی را برای فراگیری زبان آلمانی به صورت حرفه برداشته اید، چرا که زبان آموزان برای یادگیری چیز هایی که در این بسته میباشد، یک تا دو ترم با صرف هزینه هنگفت به آموزشگاه ها مراجعه می کنند.

 

حجم این مجموعه 567 مگابایت می باشد که در یک فایل زیپ برای دانلود قرار داده شده است.

 

روش پرداخت: شما می توانید به صورت آنلاین از طریق تمامی کارت های عضو شتاب مبلغ مذکور را از طریق فرم زیر واریز کنید و لینک این محصول را به صورت خودکار از طریق همین صفحه دریافت کنید.

 

 

 

پیشنهاد ویژه German.4kia.ir به علاقمندان به زبان آلمانی

 

 

  

 


مبلغ قابل پرداخت 82,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

Viel Spaß beim Deutsch Lernen

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما